Warning: exec() has been disabled for security reasons in /home/tesmedia/domains/tesmedia.ro/public_html/wp-content/plugins/wp-video-posts/classes/wpvp-helper-class.php on line 31
7 obiceiuri bune care dăunează sănătății

7 obiceiuri bune care dăunează sănătății

Dacă vă numărați printre cei care încearcă să aplice ceea ce aud în stânga și dreapta că ar fi obiceiuri sănătoase pentru minte și trup, aflați că cel puțin 7 din recomandările primite nu sunt chiar benefice. Aflați, așadar, în cele ce urmează care dintre practicile promovate de mass-media, medici sau părinți și adoptate ca bune în sine sunt de fapt, niște prejudecăți, potrivit unui articol recent din Huffington Post.

1. Beți multă apă

apa-wwCel puțin 1,5 litri de apă pe zi și nici un centilitru în minus, ne spun specialiștii cu fiecare ocazie.Toată lumea este de acord că apa este unul din elemente esențiale, ce întrețin viața dar aceasta nu înseamnă că cu cât veți bea mai multă apă, cu atât veți fi mai sănătoși. Prea multă apă poate reduce considerabil cantitatea de sare din sânge și, creând un dezechilibru. În plus, dacă obișnuiți să beți apă îmbuteliată în sticle de plastic, trebuie să știți că, unele procese de îmbuteliere presupun tratarea sticlelor cu anumiți compuși chimici, care conduc la dereglări hormonale.

2. Înlocuiți cocktailurile alcoolice cu cele non- alcoolice

Independent de motivele ce stau în spatele deciziei de a nu consuma alcool în anumite seri, aflați că, dacă doriți să salvați aparențele înlocuind cocktailurile alcoolice cu cele pe bază de siropuri și nectar, introduceți în corp o cantitate importantă de zahăr rafinat. Mocktailurile, așa cum sunt numite băuturile non-alcoolice pot reprezenta o soluție de o seară dar nu ar trebui să se transforme într-un obicei întrucât provoacă aceeași dependență ca alcoolul. Înlocuiți-le, dacă doriți să fiți perfect treaz la o petrecere, cu sucuri naturale.

cuvinte3. Confesați-vă

Este bine să vorbești despre problemele tale pentru că astfel oful devine mai puțin apăsător. Mai mult, comunicarea este cheia relaționării. De câte ori nu ați auzit aceste cuvinte? Din păcate, această maximă psihologică poate avea efecte inverse asupra moralului. Rumegarea problemelor și dezbaterea lor cu prietenii poate provoca anxietate,stres și poate conduce la depresie, ne spune un studiu realizat de Universitatea Americană din Columbia. Aparent, cea mai bună soluție pentru a ieși al liman nu este atât concentrarea asupra necazului, prin discutare și dezbatare ci concentrarea asupra soluției.

4. Faceți sport dis-de-dimineață

Într-adevăr, orice tip de activitate fizică aduce beneficii trupului, minții și stării de spirit. Dar acela care a confirmat că alergatul la prima oră a dimineții ar avea aceleași efecte, s-a înșelat. Un cercetător de al Universitatea din Brunnel a descoperit că jogging-ul foarte matinal este “poarta” deschisă microbilor. Explicația sa este este simplă: sistemul imunitar este încă adormit și nu se poate lupta cu același eroism cu microbii sau infecțiile virale. Așadar, faceți sport dar rezervați acestei activități un alt moment al zilei.

5. Luați complementele alimentare

Vitaminele A, B, C sau D sunt esențiale pentru buna funcționare a organismului. Dar este foarte important să nu cădeți pradă acestor complemente alimentare, transformând carența în dezechilibru. Prea multe pastile de fier, magneziu sau vitamina B6 cresc riscul de moarte la femeile în vârstă în timp ce o supradoză de vitamina E favorizează apariția cancerului de prostată. Mai sigur, deși mai ineficient în termeni temporali, rămâneți la consumul de fructe și legume.

6. Folosiți cremă cu ecran mare de protecție

full1Toți cei care își doresc o piele bronzată dar doresc să evite o arsură sau cancerul de piele folosesc o cremă de plajă cu factor de protecție cât mai ridicat. Este esențial să vă protejați de razele UV dar nu transformați crema într-un ecran de netrecut pentru razele soarelui. Deși catalogate drept nocive, razele solare au și ele rolul lor: producerea vitaminei D. Medicii englezi recomandă, de altfel, 10 minute zilnice de bronz fără cremă de protecție, tocmai pentru a impiedica carența de vitamina D din corp.

7. Consumați produse “light”

Odată cu ridicarea dietei la rangul de mod de viata, produsele light, cu un procent redus de grăsimi și zahăr sunt la mare căutare. Consumul lor privează organismul de câteva elemente esențiale cum ar fi omega 3, un acid pe care îl regăsim în peștele gras și în nuci și care asigură buna funcționare a inimii și a creierului.

 

 

Comentarii prin Facebook

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *