Beatles, cap de afiş pentru siguranţa circulaţiei în Calcutta

Poliţia locală din oraşul indian Calcutta a lansat o companie inedită de responsabilizare şi creştere a siguranţei în trafic, alegând să îşi brand-uiască demersul prin împrumutarea coperţii albumului Beatles din 1969- Abbey Road.

the_beatles_abbey_road_wallpaper_by_lisong24kobe-d5efw6t

Afişul descrie, la scară mare faţă de album, membrii formaţiei britanice în timp ce traversau, pe zebră, strada Abbey,din zona de nord a Londrei.

Şi dacă era o urmă de indoială, sloganul campaniei întăreşte trimiterea la exemplul poferit de membrii Beatles: Dacă ei pot, tu de ce să nu poţi?

Fotografia preluată aparţine lui Ian Macmillan şi este realizată în apropierea studiolului în care grupul britanic a înregistrat mare parte din piesele lor.

abbey_road_the_beatles_desktop_1280x800_hd-wallpaper-574277Ne doream o campaniei publică care să atragă atenţia tuturor şi atunci ne-a venit ideea de a ne folosi de popularitatea universală de care se bucură The Beatles. Încercăm să aducem în prim plan faptul că, dacă John, Paul, George şi Ringo au ales să folosească zebra pentru a traversa strada, şi cetăţenii pot face asta, a declarat pentru BBC World News, comisarul Centrului de Trafic din Calcutta, Supratim Sarkar.

Dacă afişarea celor peste 40 de panouri cu imaginea ce va împlini curând 44 de ani va avea impactul dorit şi va aduce rezultate prognosticate, acesta rămâne de văzut.

abbey-roadNu sunt puţini cei care cred cred că mesajul transmis va fi înţeles de doar 2% din populaţie. Adică tocmai de aceia care nu obişnuiesc să meargă pe jos foarte mult.

Depăşind paradoxul şi apreciind, totuşi, creativitatea, nu ne putem abţine să nu întrebăm dacă o astfel de campanie ar avea succes în România, unde cifrele sunt la fel de îngrijorătoare: 1800 de persoane şi-au pierdut viaţa în accidente rutiere în anul 2012 şi alte 8000 au fost rănite.

Comentarii prin Facebook

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *