Facebook testează butonul “Want”. Urmează caracteristica “Collections”

Like-ul paginii de Facebook a devenit, în zilele noastre, cea mai simplă modalitate de a ne arăta sentimentele față de prânzul pe care îl mănâncă unul dntre prietenii noștri, față de pozele prietenei acestuia sau de ce nu, față de elasticitatea pisicii sale.

De acum, un nou buton, numit “want” va permite utilizatorilor celui mai populat site de socializare din lume să-și anunțe dorința pentru o nouă garderobă sau pentru noua lenjerie intimă, sau de pat. Toate acestea la doar un click distanță.

Facebook testează o nouă caracteristică prin care oamenii să își poată crea așa-numitele „wishlists”, liste cu dorințe. Acestea vor fi pline de mobilă pentru casă, articole de îmbrăcăminte, dar și alte obiecte, toate ducând la o nouă mișcare în comerțul online.

Caracteristica “Collections” este testată de Neiman Marcus, Michael Kors, Smith Optics, Wayfair și de Fab.com.

În curând, toți utilizatorii din Statele Unite ale Americii vor vedea imagini și mesaje cu diferite produse ale retailerilor, ei având ocazia de a apăsa butonul “want” sau “collect”.

Produsele pe care dau click userii vor apărea pe Timeline-ul lor, acesta fiind și modul de lucru al acestor butoane noi.

Facebook a declarat: “ Oamenii vor avea oportunitatea să se intersecteze cu aceste colecții și vor putea să împărtășească și prietenilor lucrurile de care ei sunt interesați în mod special. Utilizatorii facebook pot cumpăra apoi aceste produse, direct de pe site-ul nostru.”

Un purtător de cuvânt a spus că firma va primi un comision, de fiecare dată când cineva își va achiziționa un produs de pe lista de dorințe de pe Facebook.

Analistul Colin Sebastian a spus că noul buton de Collections va deschide o nouă sursă de venituri pentru Facebook. Asta în condițiile în care reprezentanții site-ului de socializare își făceau griji în această privință.

“E-commerce este unul dintre cele mai bune moduri de a câștiga bani folosind internetul. Și spun asta, pentru că trebuie să ne gândim că este o platformă uriașă în care oamenii sunt conectați”, a mai spus Sebastian.

De altfel, este posibil ca retailerii să îi plătească pe cei de la Facebook, pentru ca aceștia să le promoveze produsele pe lista de dorințe a userilor.

Așadar, ușor, dar sigur, și acest site plăcut de un miliard de oameni de pe tot mapamondul se va transforma în comerț online. Să vedem cât de supărător va fi pentru utilizatori să le apară în Cronologie produse pe care X-ulică le vrea de Crăciun. Personal, sper să existe un buton care să poată opri această nebunie.

P.S. Pentru Timeline n-a existat.

Citește mai multe pe www.blog.likeit.ro sau direct aici.

 

Comentarii prin Facebook

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *