Alimente care sporesc puterea de concetrare

Legumele cu frunze verzipersoanele care consumă două sau mai multe porții zilnice de legume cu frunze verzi au o capacitate de concentrare ca a unei persoane cu cinci-șapte ani mai tânără.

Afinele au capacitatea de a-ți  îmbunătăți puterea de concentrare si de realizare a sarcinilor, sunt extrem de benefice pentru creier și oferă multă energie. Se recomandă a se consuma 1 cană de afine pe zi.

 

 

 

Cereale integralemanancate la micul dejun (cu lapte sau oua cu paine din grau integral) susțin eficient metabolismul, dar și cresc capacitatea de concentrare pe tot parcursul zilei.

Ouale sunt bogate în proteine, vitamina B și colină (contribuie la creșterea numărului de neuroni și îmbunătățirea memoriei), astfel sporesc puterea de concentrare. Ouale se recomandă a se consuma de 3-4 ori pe săptămână.

 

 

 

Pestele ajută la creșterea productivității și are efect de calmare. Deasemnea favorizează producerea de dopamină și serotonină,  astfel ne concentrăm și facem față stresului mult mai ușor. Este indicat a se consuma de peste de 2-3 ori pe săptămână.

Guma de mestecat este dovedit că cei care mestecă gumă au o capacitate de concentrare mai bună decât cei care nu fac acest lucru. Un studiu a constatat că persoanele care au mestecat gumă în timpul unei sarcini stresante au fost mai alerți și mai eficienți decât cei care au efectuat aceeași muncă fără să mestece gumă. 

Comentarii prin Facebook

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *