Despre oameni şi melci. Aproape 20.000 de spectatori în primele zile de la lansare

Comedia Despre oameni și melci, ai carei protagonişti sunt doi actori celebri si frumoşi, Monica Bârladeanu şi Andi Vasluianu,  este filmul lunii septembrie şi cel mai bun debut al acestui deceniu.

A avut premiera naţională în data de 14 septembrie, în cadrul TIFF (Festivalul International de Film Transilvania) şi a beneficiat de o promovare deosebită, cu sopul de a înregistra cel mai mare numar de telespectatori pentru un film românesc, precum şi prezentarea lui in faţa publicului care nu beneficiaza de săli de cinematograf.

În prima săptamana va ajunge pe aproximativ 40 de ecrane, şi în 23 de orase: Bucureşti, Bacău, Arad, Cluj, Timişoara, Iaşi, Constanţa, Tulcea, Braşov, Piteşti, Satu Mare, Slatina, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Targu Mureş, Oradea, Brăila, Ploieşti, Craiova, Sibiu, Bistriţa şi Hunedoara.

Se folosesc metode alternative de proiecţie, în zonele în care nu exista cinematograf. Trei echipe mobile proiecteaza filmul în teatre sau case de cultură, şi publicul beneficiaza de un program pre-anunţat.

Pâna acum, aproximativ 20.000 de spectatori s-au bucurat de acestă premieră, care e în competiţie cu “Eu când vreau sa fluier, fluier”, de Florin Şerban, cel mai vizionat film românesc de pâna acum, cu 55.000 de spectatori, şi cu ,,Naşa”, comedia care a  adus in faţa ecranelor, aproximativ 26.700 de spectatori şi încasări în jur de 450.000 de lei, potrivit Asociaţia Film România.

Filmările s-au desfaşurat pe parcursul a 6 saptamâni, în mai multe oraşe: Bucureşti, Calaraşi, Amara, Târgovişte, Breaza şi Ploiesti.

Acţiunea se petrece în 1992, în fabrica ARO, din Cîmpulung Muscel, Arges. Deţinută de stat şi ajunsă în faliment, într-o săptămână trebuie să fie privatizată, iar cumpărătorul este o companie franceză. Aceasta vrea să o transforme într-o crescătorie de melci, şi să păstreze doar 300 de muncitori. Dar, lucrurile iau o alta turnura, când George, liderul de sindicat, are o idee ,,genială” prin care să salveze fabrica de la faliment şi să păstreze locurile de muncă ale colegilor.

“Comediile au mai mare trecere din start la public, pentru că tendința naturală a omului e să fugă de durere și să aleagă plăcere. Sper că teoria asta nu va fi contrazisă de publicul care va merge să vadă filmul nostru”, a afirmat Monica Barladeanu.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comentarii prin Facebook

Comentarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *