Alimente care ne cresc imunitatea – VEZI LISTA

Carnea roşie, peştele gras, oul, iaurtul, ardeiul gras, kivi, usturoiul şi ceapa, ceaiul verde, seminţele de floarea soarelui, cât şi căpşunile, zmeura şi fructele de pădure, sunt alimentele ce ar oferi organismului elementele nutritive necesare unei sănătăti optime.

Dr. David Heber, absolvent al Facultații de Medicină
de la Harvard, profesor universitar și Director al Centrului de nutriție Umană de la Universitatea California Los Angeles – UCLA

Toate culorile pe care natura le-a dat fructelor şi legumelor au fost strânse într-o aşa numită „roată a culorilor”, de către Dr. David Heber.

Fructele şi legumele fac parte din grupuri de culori diferite: Portocaliu/Galben, Portocaliu, Rosu/Violet, Rosu, Galben/Verde, Alb/Verde. Aceste culori provin din substanţele nutritive ale plantelor, denumite fitonutrienţi care interacţionează cu celulele organismului şi sunt stocate în organism.

Pentru o stare optimă introduceţi în dieta dvs. zilnică legume şi fructe de diverse culori.

Dieta colorata (What Color Is Your Diet) este o carte care explică avantajele adăugării unui plus de culoare alimentaţiei noastre zilnice în vederea obţinerii unui stil de viaţă sănătos. Cu toate că această carte nu a fost scrisă initial sub forma unei diete, urmând sfaturile autorilor de a limita cantitatea de zahăr şi grăsimi, precum şi porţiile de măncare, alături de menţinerea unui mod de viaţă activ din punct de vedere fizic, veţi reuşi să scăpaţi şi de kilogramele în plus.

Cartea, care poate fi regăsită şi cu titlul alternativ “Ce Culoare Are Dieta Dumneavoastră?” (cu strictă referire la titlul cărţii What Color Is Your Diet) a fost scrisă de Dr. David Heber, directorul fondator al Centrului pentru Nutriţie Umană UCLA, alături de dietiticianul Susan Bowerman.

Pro TV ne arata, în urmă cu ceva vreme, ce se intamplă cănd alegem mâncarea gustoasă în detrimentul alimentelor ce conţin elemente necesare organismului. Vezi filmul aici

Comentarii prin Facebook

Comentarii

4 Responses to Alimente care ne cresc imunitatea – VEZI LISTA

  1. poti face referire la o directie unde oamneii pot gasii o solutie sa afle care este doza zilnica de nutrienti necesara lor , cum pot obtine consiliere in a face alegeri mai sanatoase pe viitor , cum sa isi pastreze masa musculara si un sistem imunitar foarte bun in acelasi regim de viata acclerat si ocupat . Ajuta-i pe oameni aratandu-le cum! . eu pot sa te ajut facand consilieri gratuite in acest sens .

    o zi minunata

  2. Tine-ma, te rog, la curent cu vizitele doctorilor in Romania. Vreau, pentru cititorii TESmedia, interviuri cu ei: cu Dr. Heber, cu Dr. Louis Ignarro si cu febletea mea Luigi Gratton.

    http://www.youtube.com/watch?v=Q88tcaz1rVc

    Si, evident, pe Manu Paun ca translator.

  3. Anita, ajută-te cu o carte de ortografie. Mărește credibilitatea, garantat! :)

  4. Da, cu adevarat aceste alimente sut capabile sa ridice nivelul sistemului imunitar pentru orice individ indiferent ca e vorba de adulti sau copii. Unele dintre ele au chiar capacitatea de a opri radicalii liberi si oxidarea celulelor.
    Eu combin alimentatia sanatoasa cu un program de antrenament la sala de trei sau patru ori pe saptamana si uite asa ma mentin in forma multa vreme.

Leave a Reply to Elvira Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *